Friday, January 6, 2012

BOOO YAHH


BOO kan, BOO kan? kalau excited and bangga sangat sebab ada makwe/ pakwe, perlu ke nak ditch kawan2? tak perlu lah kannn. mcm kau sorg je ada buah hati intan payung dalam dunia ni. mcm kau sorang je beruntung ada org yg sayang. mcm kau sorang je yg leh angkut makwe/ pakwe kau ke hulu ke hilir. mcm kau sorang jelah yg tengah hangat bercinta.

bila kau perlukan seseorang untuk jadi pendengar tatkala kau sedih, kau carik sape? bila kau ada masalah dengan keluarga, kawan2 yg lain atau dengan buah hati kau, kau carik sape? bila kau terdesak utk dapatkan sesuatu, kau carik sape? kawan2 kau gak en. sedih la dengan orang mcm ni. 24/7 tak pernah berenggang. kau tak rasa lemas, rimas ke all the time berkepit? tak kesah kalau nak berkepit, tapi janganlah anggap kawan2 kau ni takde perasaan.. bila nak apa2, pandai pulak cari.. bila taknak, punyalah kemain lagi hanyut.

aku boleh lagi tahan and deal dengan mereka yang still ingat kawan bila dah ada bf/ gf. cuma yang terus alpa n tenggelam dalam 'kancah' percintaan ni... aku rasa tak patut lah.. banyak dah kawan2 kau buat untuk kau.. tp takkan lah sebab sorang laki/ perempuan, kau nak campak kawan2 kau yg byk berjasa tu.. *sigh

sebenarnya aku takut. serious aku takut sangat kalau kawan aku cakap aku dah lupa or berubah bila aku dgn special person tu.. cuma aku nak jelaskan kat sini yang aku memang susahh nak jumpa cik abe aku tu. kalau jumpa pun, kena dalam small group. jadi bila ada kesempatan nak jumpa, mmg aku fokus kat dia. bukan niat nak ditch kawan2 tapi.. entahlah. mmg ada few of them faham. ada yang tak. nani, daina and apis lah yg paling faham situasi aku yg ni. :( 

anyway, sorry kalau terasa. ni just random je sebab mmg aku sedar benda ni mmg selalu jadi. kalau dalam satu geng tu, mesti ada sorang yang perangai cmni. tp nak wat cmane kan? as long as my friend will be happy, then that's good for him/ her. :) 

TAPI TOLONGLAH JANGAN KETEPIKAN KAWAN2, PLEASE. SEDIH TAAAAAAAU :(


4 comments:

afiqah J said...

tbh masa kat mines tu aku marah actually dgn kau sebab ajak aku pastu tinggal aku dgn apis :(( nasib baik jumpa karaoke dah tak marah dah hahahahaha.. rindu the girls semua wehhhhhhhhhhh rindu sgt sgt !!

yanamia said...

hahahahaaa i know you were mad. aku guilty gila tapi nk wt cmne dow. aku desperate :(

Niϟa said...

Aku pernah rasa weh. Die dulu kawan baik aku. And sebabkan bf die. Die tinggalkan aku. Sedih gila. Tp bila ada prob dgn bf, dtg jumpa aku. I mean, kau kawan ape je weh? Rasa mcm diri ni useless. Ingt bf die tu bgus ah? Last2 break. Hahh. Tp jumpe bf bru pun sama je. Sebab kan bf, aku dah tak kwn dgn dia :/

yanamia said...

tak baiknya org camtu :( sabar eh