Sunday, May 27, 2012

Tok Mak di Oh Koleksiku

assalamualaikum,

semalam aku tidur pukul 3 lebih. mata tak boleh lelap sebab kotak fikiran ligat berfikir. niat di hati nak bangun lambat sebab esok lusa tulat kena bangun awal pagi for some reasons. tapi seawal pukul 7, ibu dah ketuk pintu bilik n kejut bangun. sebab gambar tokmak dah terpampang dalam surat khabar. ada lah muka aku terselit sikit dgn riak pelik dan agak kelakar bagi aku.

surat khabar Mingguan Malaysia, Pancawarna dalam ruangan Oh Koleksiku.

minggu lepas reporter and photographer Utusan datang rumah. aku duduk terperap dalam bilik sebab macam malas nak interrupt. sekali tiba2 ibu panggil. konon nak jd model tambahan. aku dgn tak pakai tudung masa tu, track suit, baju lengan pendek pakai saruk je apa yg ada. nasib ada tudung bawal. tp tak berpin pulak. tak selesa tgkp gmbr nampak dada. haih redha. haha

petang ni nak berangkat ke Melaka sampai selasa. so I'll be awayyyy. nak spend time dgn family selagi stok aku masih ada. :) esok kawan2 nak daftar matriks dah. all the best guyss. jaga diri, belajar rajin2 okay. sayang anda semua ketat-ketat! aww! hihi k wassalam.

No comments: