Monday, June 17, 2013

hancur lebur



what you give, you'll get back. kau mainkan hati perempuan, mungkin esok lusa hati kau pulak yg akan hancur remuk mcm kena lenyek dengan trailer. this is not a curse, seriously. tp kau ingat je. bumi ni bulat. aku dan kau memang kawan. tapi istilah kawan tu patutnya kau selidik dulu. tahu batas. aku ada prinsip. bila aku suka, aku memang suka. aku bukan jenis senang nak lekat dengan sesiapa. kau ingat hati perempuan ni mainan ke apa? bila nak, cari. bila tak nak, campak? kau ingat kami ni peneman di kala kebosanan ke? kau single, kau bebas. aku pun single. bebas jugak. tapi aku tahu sebebas-bebas aku, aku tak boleh senang2 layan lelaki, kasi harapan kat lelaki kalau aku tak berminat. jual mahal? memang aku jual mahal. siapa tak kenal diyana si muka sombong di mana dia berada. hanya riuh dengan org yg dia selesa.

aku tak pernah rasa sakit hati mcm ni. rasa dia bukan macam...... sakit putus cinta dulu. ni lebih kepada geram. geram sangat ya rabbbbiiiiiiiiiiii. kalau nampak muka kau rasa nak tumbuk rasanya. okay astaghfirullah. memang mampu istighfar je banyak2. mungkin esok lusa aku akan cool down. sebab aku memang senang nak memaafkan org. aku tak pandai berdendam. biarlah. buat la apa2 pun asalkan kau bahagia. kau kawan aku, kan? jangan sampai bila kau terkena balik, kau carik aku, mintak tolong papah sebab tak mampu nak berjalan dengan megah. macam dulu. biarlah. buat la apa yang kau nak. kalau kau perlu bantuan seorang kawan, aku masih ada. kalau kau dah tak nak, takde apa yg aku akan sesalkan. aku tak rugi apa.



tiba-tiba rasa rindu dkt seseorang yg tak pernah layan aku teruk mcm ni. biarlah. dia dah bahagia. 


No comments: