Sunday, June 23, 2013

wide paisley shawls for sale~

assalamualaikum ;)

alhamdulillah tudung bawal sudah selamat dijual. tinggal sehelai dua aja.. rasa seronok sangat sebenarnya. kalau ditanya kenapa tetiba nak bisnes, aku akan jawab 'sebab aku minat!' lgpun mmg Rasulullah galakkan umat baginda berniaga.. kita berniaga jgn fikir untung sangat. aku fikir, aku niaga tudung ni sebab nak support org pakai tudung. ada jugak yg baru nak pakai tudung, so apa salahnya kita permudahkan, tak payah jual mahal2..... lainlah kalau aku mmg dah ada brand sendiri, tu lain cite. kena kira kos la tenaga pekerja la pengangkutan la dan sebagainya. n tudung ni pun labuh sikit which is also a bonus sebab ada yg ckp tudung yg dorg beli singkat sampai nampak leher n so on. cewah mcm pandai sangat je aku ni. uhuks.

now ada wide shawls yg hendak aku jual. ecewah. aku sebenarnya expect dapat tribal more than paisley tapi takpelah, jual je apa yg ada. 



*S04*








pening aku dok lilit2. mcm taliban pun ada............ hihiks malu.

ni wide shawls tau. so dia agak lebar berbanding biasa. selalunya kalau aku pakai tudung mcm ni, aku lipat dua atau pakai mcm biasa tapi kalau labuh sgt, aku tarik lebihan tudung ke belakang sikit. ceh tah pehe ke dok kome sume ni. hihikss.

n this is just for rm20.. :) postage excluded............... 

tengok cuaca kat luar ni buat aku risau nak pergi mana-mana. sabtu ahad ni pun wallahualam la mcm mana bisnes aku nnt :/ uhuks

No comments: