Monday, July 22, 2013

r.i.n.d.u Palam

assalamualaikum...

rasa macam dah penat.. penat, rindu, sedih. boleh tak undur masa? aku rindu sangat kat housemates aku. rindu sgt nak tgk muka Ecah muncung n blushing, Wani dgn bantal n cadar busuk dia, Bella dgn headphone besar gedabak, Nisa dgn posing maut waktu tidur, Mira dgn kuat rengeknya, Diana dgn 'you wangi lahhhhh', Dila dgn stok buah-buahan tempatan dan import dia. ya Allah. not tonight. not again. mata dah naik bengkak.

tadi baru post satu gambar kat Group Asasi Palam. then sorang demi sorang mula share gambar2 view kat Palam. 









subhanallah, kan? nothing can beat Palam....... 

tapi hidup........ kena teruskan jugak. rindu mcm mana pun, nak buat apa lagi melainkan doa.. :') umur panjang, jumpa lagi.. kalau tak panjang umur, jumpa kt akhirat nanti....... hopefully. 



dah nak masuk pertengahan bulan ramadhan. sedih pulak.




No comments: