Wednesday, March 5, 2014

dugaan terhebat

Allah.

kupohon secebis kekuatan dari-Mu, ya Allah. supaya aku lebih kuat utk mereka yg aku sayang. kering sudah tangki air mata. yg tinggal hanya doa dan redha. ku berserah.


mohon doakan utk ayah, Ibrahim Bin Ahmad agar segera sembuh. ayah masih kritikal. tapi aku nampak ayah kuat. walaupun sekujur tubuh bersawangkan wayar itu kaku, aku tahu ayah dengar. ayah dengar. ayah rasa kehadiran aku. ayah nak cuba lihat aku. aku nampak kelopak matanya yg tertutup itu bergerak2. aku pegang tgn ayah. walau dlm keadaan diberi ubat tidur, ayah beri reaksi. sabar ayah...... ayah kena kuat... mira rindu ayah. kan hari tu ayah kata ayah tak sabar nak sambut birthday mira weekend ni.. mira nak ayah sihat...

Allahuakbar........ kuatkan diriku, ya Allah............


btw, thanks for those yg datang visit, yg call, yg whatsapp or nak keep updated.. kurang sikit rasa sedih ni. sayang korang. Allah je mampu balas.

doakan ye utk ayah..... 

2 comments:

Badrul Hisyam said...

Sabar ye yana... doa banyak2

yanamia said...

tq bang...