Thursday, September 4, 2014

..........................................

assalamualaikum ;)

cuti hanya berbakikan 3 hari lagi. alhamdulillah cuti kali ni agak bermanfaat, walaupun x sampai tiga minggu. managed to finish Yasmin Mogahed's book, and 500+ pages Fixi novel apart from doing chores and stuffs. okay laaaa. tapi yang paling membanggakan is........... aku tak tidur lepas subuh......... hahaha wow gila dow rasa nak tepuk bahu diri sendiri je. k. cuma ada sehari dua la tertido tapi tu pun terjaga awal pukul 8.

harap naik semester nanti boleh maintain.. sebab kalau tak ada kelas pagi, aku nak conquer gym dkt kondo tu. pegi swimming ke. study pepagi memang tak boleh lah boh. oh aku tak pasti aku ada bagitau tak yg aku sewa kondomaniam dekat area kolej aku. jalan kaki hanya makan masa 10 minit sahaja. sewa beribu, tapi sebab rumah tu pack macam sardin so bayar standard harga ah.. nak kondo aje en. ibu kata aku anak manja. tanak sewa rumah kt kampung baru. hahaa :3 bukan apa lah. takde transport en. sewa rumah jejauh pun takkan nak menapak naik teksi atau bas tiap hari. cair duit.


 aku ngah pertimbangkan nak delete instagram balik ke tak.
sebab tetiba nafsu online shopping membuak :(


No comments: