Thursday, January 22, 2015

bebelan

pernah tak kau rasa macam penat?
penat sangat sebab kau rasa apa yang kau buat selama ni tak bermakna pun?
yelah buat tu salah,
buat ni salah.
at the end of the day, you're the one who suffered.

entahlah.
sebab tu aku tak suka attachment.
aku tak suka terikat.
sebab perasaan ni bukan senang nak jaga.
susah.
nanti sedih, sakit,
kalau 24 jam seronok tiap masa tu takpelah.

hidup ni kena faham maksud percaya,
kepercayaan.
I wont beg anyone to trust me.
cause I dont lose anythg afterall.
tapi, kalau benda yang sama lah jadi isu.....
ALLAH.





2 comments:

Adam said...

Sorry :( i trust you ❤️ Promise wont do it again ✋

yanamia said...

hahah asal la nama adam sayang ni :)